Thursday, August 5, 2010

KJ Bukan Setakat Hipokrit, Tapi Bacul dan Lying Scumbag

"Singh, in the spirit of free speech,
you're free to post anything"
Cait ... ini penipu punya kaki

Singh is back … but kena ubah style sikit, this time nak tulis mainly in Malay. And of course … the same old story … pasal anak omak @ laki si Nori @ menantu Dollah Badawi bernama Khairy.

Sepanjang dua tiga akaun si KJ bukak kat FB … tak pernah aku teringin nak add KJ as friend. Bagi aku … it is an insult to intelligent. Macam mana aku nak terima KJ after the kind of mess he did during Dollah’s REIGN OF ERROR … HA HA HA.

Tapi bila KJ bukak FANPAGE (ceh … perasan macam artis) … aku nampak peluang cantek untuk berdepan dengan KJ face to face … actually keyboard to keyboard … HE HE HE ....

Dipendek cerita aku tekan “LIKE” kat KJ FANPAGE. Tapi aku tak nak jugak orang kata Singh dah konar baring … tiba-tiba boleh “LIKE” dengan si KJ. So aku tulis satu wall post kat KJ FANPAGE for clarification ….

Betul apa … aku kena LIKE dulu untuk aku luahkan apa-apa yang aku DON’T LIKE pasal Dollah punya menantu … HU HU HU

Tiba-tiba aku nampak KJ punya wall post yang mempersoalkan pasal kes rasuah Kerajaan PR di Selangor.

Okey la tu … benda tak elok kita kena tegur. Tapi bila KJ tegur orang pasal rasuah …. Apa yang aku boleh kata …. KAAAAAAAAH KAH KAH ….. diumpamakan seperti ketam mengajar anak breakdance.

So aku perli kat si HIPOKRIT Khairy dengan komen:

Alahai Khairy ... do you really think you're the best person to talk about corruption and misappropriation ... simply ask yourself what have you done during Dollah's administration. Something may ring the bell .... Patrick Lim ... Trengganu ... ECM Libra ... Gelang Patah ... and plenty more ... OUCH!!!

JENG JENG JENG …. tak disangka KJ menyambut Singh dengan tangan terbuka … dan lalu KJ berkata …

Nice to see Singh is King here. Constant and consistent critic from the start. A lot of baseless accusations, of course. But in the spirit of free speech, you're free to post what you like here although I reserve the right to call you a lying scumbag. Which, of course, you are. Kepada rakan-rakan lain jangan peduli sangat orang macam Singh is King. Penuh dengan kebencian dan penipuan. Minta bukti, tarak.

Wow … apa yang KJ tulis tu … aku nampak ada good news, better news and even the best news. The good news … KJ tahu beb ..... aku sengat dia sikit demi sikit. The better news … KJ janji tak nak delete aku. And the best news … KJ tuduh aku lying scumbag … so aku ada reason nak retaliate ... OUCH!!!

Okey la tu … hang kata aku lying scumbag noooo … KJ mintak bukti nooo …. Adus … bagaikan mengantuk disorong bantal peluk. Tak pe … sat lagi hang KJ jawab soalan aku pula … tengok nanti setakat mana hang menggelupuh … sama-sama kita tunggu … HU HU HU …

Then aku balas balik komen KJ dengan beberapa persoalan:

Seminit … dua minit … tiga minit … aku menanti dengan debaran … mungkinkah KJ berani menghadapi kebenaran. Empat minit … lima minit …

WAH!!! … tiba-tiba pencacai murahan keluar dari persarangan … dan seperti biasa tidak segan untuk mempamerkan kebodohan … KWANG KWANG KWANG …

Pencacai pun pencacai la … baik aku tembak dulu sebelum depa lagi merapu. Dari segi bahasa aku pun tahu siapakah sebenarnya Cik Saloma tu … HU HU HU.

So aku tulis satu komen ditujukan kepada pencacai KJ yang dungu dan sememangnya mempunyai IQ di bawah paras beku …..

Tiba-tiba bila tekan button COMMENT … FB bagi notification … YOU’RE NOT ALLOWED TO COMMENT … rupanya aku dah kena delete from KJ FANPAGE.

CEH … BACUL punya KJ … berdepan ngan aku tak sampai 10 minit … terus tak tahan kepanasan dan blok aku sebagai fan. Dah la HIPOKRIT dan PENIPU … kononnya in the spirit of free speech hang janji tak akan delete. So sape sebenarnya the lying scumbag.

"Mommy ... Piggy whacks me again ... and this time I cannot hide"

Adus KJ … aku bukannya tuduh hang yang bukan-bukan, aku hanya bertanyakan soalan, dan jauh sekali dari sikap kurang ajar. Punyalah bersopan santun … aku siap tanya lagi apa khabar hang punya kawan baik si Kali … HI HI HI

Suatu yang sahih dan nyata … hang KJ selalu katakan bahawa apa-apa isu yang kami utarakan … hanyalah baseless allegation. Tapi macam semalam bila aku mintak hang berdepan dengan kebenaran … hang pulak yang lari bertempiaran. Aduh ... hang ni KJ memang penakut dan bacul tahap gaban … KWANG KWANG KWANG!!!

Dear DS Najib … please get rid of Dollah’s son-in-law AS SOON AS POSSIBLE. As proven beyond any doubt, KJ not only a coward, but he is also a hypocrite and a lying scumbag. KJ is also among the worst leaders in the History of UMNO … after Azeez Rempit Rahim, Reezal Merican and Annuar Musa.

"Oloh Singh ... ambo pun kena"